دكومد

مجله اي است درباره آخرين و بروز ترين محصولات مربوط به دكور خانه

ايكيا ، دنياي سادگي

نوشته‌شده به دست زبردست در ژانویه 18, 2008

ايكيا يك شرکت سوئدی است كه تقريبا كليه لوازم خانگی را توليد و در فروشگاه های زنجيره ای خود در تمامی نقاط دنيا به فروش مي رساند. محصولات ايكيا با توجه به توليد انبوه ، قيمت تمام شده اش با حفظ كيفيت عالی بسيار پائين و غيرقابل مقايسه با توليدات مشابه مي باشد ، اين شرکت از بهترين طراحان جهت طراحی توليدات خود بهره مي گيرد بگونه اي که تاکنون توانسته است سليقه های موجود در تمامی نقاط دنيا را به بهترين شکل پوشش دهد ، ايكيا طرفداران بسياري دارد چنانچه كهمي‌گويند پس از كتاب مقدس تيراژ هيچ نشريه اي مثل كاتالوگ ايكيا نبوده است!» خود من يكي از طرفداران پرو پا قرص محصولات ايكيا هستم و محصولات زيادي از اون رو در خونه ام دارم ، البته ايكيا نمايندگي رسمي در ايران نداره ولي شعبه هاي نزديكي در استانبول و ازمير تركيه و همچنين ابو ظبي و دوبي در امارات متحده دارد.

شعار ايكيا: سادگي ، كارآيي ، زيبايي

براي ديدن محصولات بيشتر به http://www.ikea.com مراجعه كنيد.

IKEA

IKEA 2

IKEA 1

21 پاسخ به “ايكيا ، دنياي سادگي”

  1. فاطمه جان ببخشيد نظر شما پريد!!!!!!!!

  2. فاطی گفت

    سلام من کتاب ایکیا رو می خوام از کجا باید گیر بیارم

    تسنيم: يه سر به سايت ايكيا بزن.

  3. mehran گفت

    فاطمه خانم من کاتالوگ 2008 ایکیا رو دارم. فروشی. خودم هم محصولاتش رو از دبی وارد میکنم. البته فقط لوازم اشپز خانه. اینم شمارم 0935 400 99 24
    در خدمتم.

  4. foad گفت

    سلام
    من همه محصولات ايكيا رو وارد ميكنم در ضمن فروشگاه محصولات ايكيا دارم كه تقريبا كلچيني از محصولات خوشگل ايكيا شما مي تونيد ببينيد.

    تسنيم: نشاني رو نگفتيد؟

  5. ناشناس گفت

    سلام دانلود مجله ایکیا ازطریق اینترنت را می خواستم ببینم کجاست.ضمنادوستانی که فروشگاه ایکیا دارند ادرس ندادند.لطف کنند ادرس بدند ممنون میشیم.

    تسنيم: به لينك سايت ايكيا مراجعه كنيد مي تونيد كاتولوگ رو مشاهده كنيد.

  6. طاهره گفت

    سلام
    آيا ايكيا به كسي نمايندگي اعطاء ميكنه ؟ چطور توضيح دهيد لطفا» . ممنون ميشم.

    تسنيم: تا جاييكه من اطلاع دارم ايكيا در اعطاي نمايندگي بسيار سختگيرانه برخورد كرده و با وجود متقاضيان بسيار در ايران تا كنون بطور رسمي نمايندگي در ايران نداشته است.

  7. مارال گفت

    ایکیا در کیش نمایندگی داره میتونین هم مبلمانش رو بگیرین هم اسباب های ریزتر
    منم موافقم هیچی به پای ایکیا نمیرسه

  8. شهرزاد گفت

    موافقم. من هم توي دبي مجذوب ايكيا شدم وبا اينكه تقريبا مشكل پسند هستم ولي كلي خريد كردم .به شما هم توصيه ميكنم.

  9. نیلو گفت

    سلام اقا فواد.شما گفتید که وارد کننده ی ایکیا هستید.تو بندر عباس یه دونه فروشگاه ایکیا هست که لوازمش خیلی گرونه.با وجود نزدیکی بندر به دبی اینجا وسایل سرسام اوره.من خودمم ایکیا رو دوست دارم .میخواستم بپرسم شما هم خیلی گرون میفروشید یا نه؟و اگه برم واز دبی بیارم به صرفه تر یا همین جا؟ممنون میشم جواب بدید.

  10. mitra گفت

    لطفاً اگه توي اصفهان شعبه داره آدرسش برام بفرستيد

    تسنیم: دوست من، ایکیا نمایندگی رسمی در ایران نداره و کسایی که محصولات ایکیا رو میفروشن خودشون وارد می کنند و قانونا نمی تونن از برند رسمی اون استفاده کنند بنابراین نمیشه جای بخصوصی رو معرفی کرد ..

  11. نسيم گفت

    لطفا» راهنمائي بفرمائيد كاتالوگ ايكيا را از كجا تهيه كنم

    تسنیم: تعدادی از باجه های مطبوعاتی ارائه می کنند منتهی 2010 که هنوز در نیومده و 2009 هم کمیاب هست ..

  12. mahmonir گفت

    سلاممن در ساری زندگی میکنم و متاسفانهمحصولات یکیا اینجا پیدا نمیشه. راحتترین کار برای خرید من چی؟ اگه مغازه یکیا بخوام بزنمنماینده ایران کی؟

    تسنیم: ایکیا در ایران فاقد نمایندگی رسمی است و نزدیکترین شعب معتبر در امارات و ترکیه است هر چند بطور غیر رسمی عده ای اقدام به فروش تعدادی از محصولات ایکیا می کنند..

  13. مریم گفت

    سلام
    لطفا اگه کسی فروشگاههای فروش ایکیا رو در تهران میدونه کجاست به من بگه … گلستان و سهروردی رو خودم میدونم اگه جای دیگهای میشناسین لطفا به من بگید ….

  14. مريم گفت

    باسلام
    هيچ ايكيايي ايكياي لندن نمي شود واقعا» بزرگ و قشنگه قيمت هايش هم نصف قيمتهاي ايكيا در دبي است انشاءالله قسمت بشود همه كساني دوست دارند بروند از شير مرغ تا جان آدميزاد در آنجا پيدا مي شود در فروشگاهي به وسعت بيست برابر فروشگاه شهروند آرژانتين واقعا» جالبه و چه جنسهاي خوبي مرگ ندارد.

  15. آرشام گفت

    عکسهای بشقاب ایکیا رو میخوام-کسی آدرسشو داره

    تسنیم: تمام محصولات رو می تونید در سایت ایکیا ببینید.

  16. ایمان گفت

    مریم جان سلام
    فروشگاههای سنایی و گلستان تقریبا گرونترینه
    اما زیر همکف تیراژه هم فروشگاه داره در ضمن سعادت آباد علامه جنوبی هم یکی هست
    سئول مرکز خرید سئول هم داره

  17. سعید گفت

    سلام نمایندگی ایکیا رو میخوام

  18. fereshte گفت

    سلام من آدرس نمایندگی یا شاپی که محصولات ایکیا رو تو تهران داشته باشه میخوام لطفا

  19. آیدا گفت

    سلام کسی میدونه نمایندگی ایکیا در شیراز کجاست؟

  20. مرجان گفت

    سلام آدرس نمایندگی محصولات ایکیا در تهران میخوام لطفا

    زبردست: ایکیا در ایران نمایندگی رسمی نداره …

پاسخی بگذارید

 
دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

